วันอังคารที่ 12 พฤษภาคม พ.ศ. 2558

3 ເທັກນິກໃນການເຈາະຕະຫຼາດໃໝ່

     ການຕີຕະຫຼາດໃໝ່ນັ້ນຕ້ອງເຂັ້ມຂຸ້ນ ແລະ ເໜືອຊັ້ນກວ່າຄູ່ແຂ່ງ ບໍ່ວ່າຈະເປັນຕະຫຼາດເກົ່າ ຫຼື ຕະຫຼາດໃໝ່ ເມື່ອວ່າທ່ານສາດມາດຈັບໃຈຕະຫຼາດນັ້ນໄດ້ແລ້ວ ຈະບໍ່ມີໃຜສາມາດຍາດແຍ່ງມັນໄປຈາກຄອກໄດ້ງ່າຍໆ

ຕໍ່ໄປນີ້ເປັນ 3 ປັດໄຈທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ຜູ້ເຮັດທຸລະກິດລຸ້ນໃໝ່ປະສົບຜົນສຳເລັດໃນການດຳເນີນທຸລະກິດ
  1.     ໂຟກັສບ່ອນທີ່ຜົນກະທົບຂອງສິນຄ້າຕໍ່ຜູ້ບໍລິໂພກ

    ລູກຄ້າຄືຄົນທີ່ກຳນົດຊະຕາຊີດວິດຂອງທ່ານໄດ້ ຈຸດທີ່ສຳຄັນທ່ານມີໂອກາດພຽງຄັ້ງດ່ຽວທີ່ຈະສ້າງ  firs impression ເຊິ່ງຈະນຳໄປສູ່ການຊື້ຊ້ຳ ແລະ  brand loyalty ທີ່ຍາວນານຄິດເຖິງຄາວມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ ແລະ ປະສົບການໃນການຈັບຈ່າຍທີ່ນ້າພໍໃຈ.



   2. ອະນຸດຍາດໃຫ້ມີການປັບປ່ຽນໄດ້


   ລູກຄ້າມັກການປັບປ່ຽນເພາະເຊື່ອວ່າສິນຄ້າທີ່ເຂົາເຈົ້າ ດີໄຊ(ອອກແບບ) ເອງຈະເປັນຕົວສະທ້ອນຕົວຕົນຂັ້ນສຸດຍອດໂມເດວທຸລະກິດທີ່ດີໃນປັດຈຸບັນຈຶ່ງຕ້ອງອະນຸຍາດໃຫ້ລູກຄ້າສາດມາດປັບປ່ຽນສິ່ງຕ່າງໆໄດ້ຕາມໃຈເຂົາ ອອບຊັ້ນທີ່ທ່ານຈະມອບໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກກໍ່ເກີດຈາກການສັງເກດວ່າ ແມ່ນຫຍັງເປັນສິ່ງທີ່ພວກເຂົາເຈົ້າມັກ ແລະ ມີຄວາມຮັກໃນຕົວຂອງມັນ.


3.  ຄວາມແນ່ນອນທີ່ສາມາດຄາດເດົາໄດ້



    ຄວາມແນ່ນອນຂອງຄຸນນະພາບ ຊື່ສຽງ ແລະ ເນື້ອເລື່ອງຂອງແບຣນ ເປັນສິ່ງທີ່ລູກຄ້າໄຝ່ຫາໃນປັດຈຸບັນ ແລ້ວທ່ານສາມາດຄວບຄຸມສັກກະຍະພາບ ບ່ອນນີ້ໄດ້ດ້ວຍການກຽມ ສິນຄ້າ ລະ ບໍລິການໃນທຸກວັນໃຫ້ສົມບູນແບບຕະຫຼອດເວລາ ສິ່ງທີ່ທ່ານຈຳເປັນຢ່າງຍິງຄືລະບົບ ແລະ ມາດຕະຖານທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ສິນຄ້າ ແລະ ການບໍລິການຂອງທ່ານ ມີຄຸນນະພາບຄົງທີຕະຫຼອດເວລາ ຈື່ໄວ້ວ່າການສ້າງລະບົບອາດຈະລຳບາກໃນຊ່ວງທຳອິດ ແຕ່ເມື່ອໃດສຳເລັດແລ້ວ ທ່ານຈະສະບາຍໄປຕະຫຼອດ.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น