3 ເທັກນິກໃນການເຈາະຕະຫຼາດໃໝ່
ການຕີຕະຫຼາດໃໝ່ນັ້ນຕ້ອງເຂັ້ມຂຸ້ນ ແລະ ເໜືອຊັ້ນກວ່າຄູ່ແຂ່ງ ບໍ່ວ່າຈະເປັນຕະຫຼາດເກົ່າ ຫຼື ຕະຫຼາດໃໝ່ ເມື່ອວ່າທ່ານສາດມາດຈັບໃຈຕະຫຼາດນັ້ນໄດ້ແລ້ວ ຈະບໍ່ມີໃຜສາມາດຍາດແຍ່ງມັນໄປຈາກຄອກໄດ້ງ່າຍໆ
ຕໍ່ໄປນີ້ເປັນ 3 ປັດໄຈທີ່ຊ່ວຍໃຫ້ຜູ້ເຮັດທຸລະກິດລຸ້ນໃໝ່ປະສົບຜົນສຳເລັດໃນການດຳເນີນທຸລະກິດ
- ໂຟກັສບ່ອນທີ່ຜົນກະທົບຂອງສິນຄ້າຕໍ່ຜູ້ບໍລິໂພກ
ລູກຄ້າຄືຄົນທີ່ກຳນົດຊະຕາຊີດວິດຂອງທ່ານໄດ້
ຈຸດທີ່ສຳຄັນທ່ານມີໂອກາດພຽງຄັ້ງດ່ຽວທີ່ຈະສ້າງ firs impression ເຊິ່ງຈະນຳໄປສູ່ການຊື້ຊ້ຳ
ແລະ brand loyalty ທີ່ຍາວນານຄິດເຖິງຄາວມເພິ່ງພໍໃຈຂອງລູກຄ້າ
ແລະ ປະສົບການໃນການຈັບຈ່າຍທີ່ນ້າພໍໃຈ.
ລູກຄ້າມັກການປັບປ່ຽນເພາະເຊື່ອວ່າສິນຄ້າທີ່ເຂົາເຈົ້າ
ດີໄຊ(ອອກແບບ) ເອງຈະເປັນຕົວສະທ້ອນຕົວຕົນຂັ້ນສຸດຍອດໂມເດວທຸລະກິດທີ່ດີໃນປັດຈຸບັນຈຶ່ງຕ້ອງອະນຸຍາດໃຫ້ລູກຄ້າສາດມາດປັບປ່ຽນສິ່ງຕ່າງໆໄດ້ຕາມໃຈເຂົາ
ອອບຊັ້ນທີ່ທ່ານຈະມອບໃຫ້ແກ່ຜູ້ບໍລິໂພກກໍ່ເກີດຈາກການສັງເກດວ່າ ແມ່ນຫຍັງເປັນສິ່ງທີ່ພວກເຂົາເຈົ້າມັກ
ແລະ ມີຄວາມຮັກໃນຕົວຂອງມັນ.
3. ຄວາມແນ່ນອນທີ່ສາມາດຄາດເດົາໄດ້
ຄວາມແນ່ນອນຂອງຄຸນນະພາບ
ຊື່ສຽງ ແລະ ເນື້ອເລື່ອງຂອງແບຣນ ເປັນສິ່ງທີ່ລູກຄ້າໄຝ່ຫາໃນປັດຈຸບັນ
ແລ້ວທ່ານສາມາດຄວບຄຸມສັກກະຍະພາບ ບ່ອນນີ້ໄດ້ດ້ວຍການກຽມ ສິນຄ້າ ລະ
ບໍລິການໃນທຸກວັນໃຫ້ສົມບູນແບບຕະຫຼອດເວລາ ສິ່ງທີ່ທ່ານຈຳເປັນຢ່າງຍິງຄືລະບົບ ແລະ
ມາດຕະຖານທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ສິນຄ້າ ແລະ ການບໍລິການຂອງທ່ານ ມີຄຸນນະພາບຄົງທີຕະຫຼອດເວລາ
ຈື່ໄວ້ວ່າການສ້າງລະບົບອາດຈະລຳບາກໃນຊ່ວງທຳອິດ ແຕ່ເມື່ອໃດສຳເລັດແລ້ວ
ທ່ານຈະສະບາຍໄປຕະຫຼອດ.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น