วันเสาร์ที่ 16 พฤษภาคม พ.ศ. 2558

5 ຄວາມລັບຂອງທຸລະກິດທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າທຸກຄົນມີຄວາມສຸກ

   ບໍ່ວ່າຈະຢູ່ໃນສັງຄົມໃດ ກໍ່ຕ້ອງພົບກັບຄົນທີ່ດີ ແລະ ບໍ່ດີ ໃນເວລາດຽວກັນ ໂດຍສະເພາະໃນແງຂອງທຸລະກິດ ທ່ານຈະພົບກັບຜູ້ຂາຍທີ່ບໍ່ງໍ້ກັບລູກຄ້າ ປະຕິບັດຕົວຕໍ່ລູກຄ້າຢ່າງ ບໍ່ມີຄວາມເຄົາລົບ ເຖິງວ່າສິນຄ້າຈະດີເລີດພຽງໃດກໍ່ຕາມ ສຸດທ້າຍ ແບຣນເຫຼົ່ານີ້ກໍ່ຕ້ອງຈົບດ້ວຍການເສຍລູກຄ້າໃນມືໄປ.
ເນື່ອງຈາກພວກເຂົາອາດຈະຍັງບໍ່ຮູ້ຈັກກັບການະຕິບັດຕໍ່ກັບລູກຄ້າຢ່າງແທ້ຈິງ ຖ້າບໍ່ມີການແກ້ໄຂຕັ້ງແຕ່ເນີ້ນໆ ໃນໄລຍະຍາວທຸລະກິດກໍ່ອາດຈະລົ້ມລະລາຍໄດ້ ທ່ານ ຫຼື ແບຣນ ຈຶ່ງຕ້ອງພັດທະນາການບໍລິການລູກຄ້າ ແລະ ຜະລິດຕະພັນໃຫ້ມີປະສິດຕິພາບທີ່ສຸດ ເພື່ອໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າ ລູກຄ້າຈະມີຄາວມສຸກເມື່ອໄດ້ຮັບການບໍລິການຈາກທ່ານ.
   1. ສ້າງມູນຄ່າການບໍລິການລູກຄ້າໄລຍະຍາວ
  ການດຳເນີນທຸລະກິດທີ່ດີນັ້ນ ມີພື້ນຖານມາຈາກຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າ ໃນຊ່ວງຫຼາຍປີທີ່ຜ່ານມາ ແບຣນຕ່າງກໍ່ເລັງສ້າງພື້ນຖານໃນດ້ານການບໍລິການຫຼາຍຂື້ນໂດຍຢຶດຄວາມຕ້ອງການຂອງລູກຄ້າເປັນຫຼັກ ເຊິ່ງມີຫຼາຍວິທີ ທີ່ທ່ານຈະດຶງດູດລູກຄ້າໄດ້ໃນໄລຍະຍາວ ໂດຍໜຶ່ງໃນວິທີທີ່ດີທີ່ສຸດຄື ການມອບຜົນຕອບແທນບາງຢ່າງສໍາລັບລູກຄ້າໃໝ່ທີ່ຍັງຮູ້ຈັກແບຣນຂອງທ່ານຍັງບໍ່ພຽງພໍ ນອກຈາກນີ້ ເມື່ອພວກເຂົາເປັນລູກຄ້າແລ້ວ ຄວາມຄາດຫວັງກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ ແລະ ການບໍລິການ ກໍ່ຈະມີຫຼາຍຂື້ນໄປອີກ ການພັດທະນາໄປຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງຈະຊ່ວຍປູທາງໃນໂລກທຸລະກິດໄດ້ໃນວັນນີ້.
   2. ເຄົາລົບເວລາຂອງລູກຄ້າ
  ບໍ່ມີລູກຄ້າຄົນໃດທີ່ມັກການລໍ່ຖ້າອັນໃດອັນໜຶ່ງທີ່ໃຊ້ເວລາດົນໆ ບໍ່ວ່າຈະເປັນຮ້ານອາຫານ ການໄປຫາແພດໝໍ ຫຼື ການທຳຄວາມສະອາດຫໍພັກ ເວລາຂອງທ່ານມີຄ່າຫຼາຍພຽງໃດ ເວລາຂອງລູກຄ້ານັ້ນມີເວລາຫຼາຍກວ່າທ່ານ 2 ເທົ່າ ແລະ ທຸກວັນນີ້ “ ເວລາເປັນເງິນເປັນຄໍາ” ເພື່ອບໍ່ເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າເສຍເວລາ ທ່ານຄວນມີການຈັດການລະບົບທີ່ດີ ໂດຍສະເພາະດ້ານການບໍລິການທີ່ຕ້ອງໃຫ້ກົງກັບເວລາທີ່ສຸດ.
   3. ມີສິນລະປະໃນການໂຕ້ຕອບກັບລູກຄ້າ
  ຢ່າເຮັດເສີຍຊາກັບລູກຄ້າ ພະຍາຍມໃສ່ໃຈໃນລາຍລະອຽດເລັກໆນ້ອຍໆ ສ້າງປະຄວາມສຳພັນກັບລູກຄ້າ ໃຫ້ພວກເຂົາຮູ້ສຶກວ່າ ແບຣນຂອງທ່ານໃຫ້ຄວາມສຳຄັນກັບພວກເຂົາເຈົ້າ ຖ້າທ່ານມີຊ່ອງທາງອອນລາຍ ສຳຫຼັບຕິດຕໍ່ສື່ສານ ທ່ານຍິ່ງຕ້ອງມີຄວາມເປັນກັນເອງ ເຂົ້າເຖິ່ງລູກຄ້າໄດ້ງ່າຍ ແລະ ມີສິນລະປະໃນການຕອບໂຕ້ ລວມໄປເຖິ່ງການມີເທນທີ່ດີ ເຊັນວິດີໂອ ແລະ ຮູບພາບ.
   4. ມີທີມບໍລິການທີ່ທົ່ວເຖິງ
  ໃນປະຈຸບັນລູກຄ້າສ່ວນໃຫຍ່ມັກບໍ່ໃຊ້ໂທລະສັບເພື່ອຕິດຕໍ່ກັບຝ່າຍບໍລິການລູກຄ້າ ທາງເລືອກໃນຂະນະນີ້ຄື ການແຊ່ Install Message Email ແລະ Social Media ຕ່າງໆ ເພື່ອອຳນວຍຄວາມສະດວກ ໃນຖານະທີ່ທ່ານຄືຜູ້ບໍລິການ Call Center ອາດຈະຄວບຄຸມທຸກຊ່ອງທາງທີ່ໄດ້ກ່າວມາ ເຖິງວ່າຈະເປັນພຽງບັນຫາອັນເລັກນ້ອຍ ຫາກເມື່ອເກີດມີປັນຫາທຸກຄັ້ງທີ່ ລູກຄ້າຈະຄິດເຖິງທ່ານເປັນຄົນທຳອິດ ອາດວ່າທ່ານບໍລິການທີ່ບໍ່ໜ້າເຊື່ອຖື ຖ້າຝ່າຍບໍລິການລູກຄ້າທີ່ແຂງແກ່ນຈະນຳໄປສູ່ການສ້າງປະສົບການທີ່ດີໄດ້.
   5. ເວັບໄຊ້ທີ່ເປັນມິດກັບການໄຊ້ງານໃນສະມາດໂຟນ
   ໃນໂລກແຫ່ງຄວາມກ້າວລໍ້າທາງເທັກໂນໂລຢີນີ້ ລູກຄ້າສ່ວນໃຫຍ່ຂອງທ່ານມັກຈະຮັບຂໍ້ມູນຕ່າງໆ ຈາກສະມາດໂຟນ ແລະ ຖ້າທ່ານໃຊ້ Email Marketing ດ້ວຍແລ້ວ ເວັດໄຊ້ຂອງທ່ານຍິ່ງຕ້ອງຮອງຮັບການໃຊ້ງານໃນສະມາດໂຟນດ້ວຍ ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນທ່ານອາດສູນເສຍລູກຄ້າທີ່ກຽມຈະຈ່າຍເງິນໃຫ້ກັບທ່ານໄປ.
ນອກຈາກນີ້ ເວບໄຊທີ່ອອກແບບໂດຍຄຳນຶ່ງເຖິງລູກຄ້າ ຈະຊ່ວຍໃຫ້ພວກເຂົາຂົ້ນຫາຂໍ້ມູນຜະລິດຕະພັນ ແລະ ຕິດຕໍ່ທ່ານໄດ້ສະດວກຂື້ນນັ້ນເອງ.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น